dinsdag 16 februari 2010

Trouw

Normaal doe ik niet echt veel en graag "trouwtoestanden" maar bij deze lag dit even anders!
Toen ik erheen ging wist ik niet echt aan wat ik mij kon verwachten, ik wist wel op voorhand dat het niet " de grande chique " ging zijn dus ging ik ervoor, toen ik deze mensen de dag zelf ontmoette dacht ,voelde ik mij op mijn gemak, twee mensen die trouwden omdat ze van elkaar houden en niet voor het aanzien van de anderen, gewoon uit liefde! De namiddag fotoshoot was ook niet echt klassiek maar dat maakte het juist voor mij zo plezant, in plaats van met het koppel alleen onder de baan te zijn om beelden te nemen was de ganse familie mee welke het nog zo tof en plezant maakten, zomer 2009, ik zal deze niet snel vergeten!






1 opmerking:

  1. Proficiat voor de mooie trouwfoto's.
    het ziet er een vree wijs en speciaal koppel uit.
    Ook de foto met Tamara is erg mooi.
    De rest is zoals gewoonlijk ook prachtig om naar te kijken,zeker de blauwe boom,die heeft iets mysterieus.
    Groeten Gigi

    BeantwoordenVerwijderen