dinsdag 1 juni 2010

" work "

Creativiteit, is het nu met een fototoestel of met een spuitbus, een penseel of potlood, het maakt dat je volledig weg bent uit de wereld en niet denkt aan de problemen die je hebt, sleur, geen sleur meer ,alleen maar jezelf met je "kunst"! wat is kunst? of ik een kunstenaar ben? geen idee, ik lig niet wakker van deze vraag, ik laat mij gaan, laat mij opslorpen in de geur van de verf, in de zoeker van de camera of in de tekening die ik plaats in mijn schetsboek... het is gewoon een zalig gevoel om alles te vergeten, geen tijdsbesef, geen andere gedachten, onder invloed en soms ook niet!
creativity, it is now with a camera or with an spraycan, a brush or pencil, it makes it completely clear that you do in the world and not thinking of the problems you have, air, no air more, simply yourself with you "art"! What is art? Or I am an artist? No idea!, I will let me go, let me up in the smell of the paint, in the viewfinder of the camera or in the drawing which I place in my book ... it is simply a happy feeling to forget everything , not knowing what time is, no other thoughts, under the influence and sometimes not!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten