woensdag 4 augustus 2010

Project

Mijn nieuw project dat hopelijk zal uitmonden in een boek, portretten van Graffiti schilders!
Legaal en illegaal, deze kunstenaars in beeld brengen is niet evident, daarom dat ik het ook doe...
Dit zijn de misschien enigste beelden die ik ga tonen, ik leg mij geen deadline op, ik ga er gewoon voor tot ik de beelden heb die ik wil! Deze kunstenaars zullen niet herkenbaar worden voorgesteld als ze dit niet willen uit respect!
My new project that will hopefully result in a book of portraits of graffiti artists! Legal and illegal, these artists into view is not obvious why I do it ... These are perhaps the only thing I'm going to show images, I I put no deadline, I just go for it until I got the pictures I want!
These artists will not be recognizable presented as they do not want out of respect!

2 opmerkingen:

  1. echt dope fotos man . vind je het goed als ik die van mij gebruik?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey maatje!

    geen probleem, het is van en voor jou he! :-)
    greetzz, k

    BeantwoordenVerwijderen