donderdag 9 september 2010

365

Elk jaar gaan we met onze bewoners uit ons rusthuis een dag naar zee, voor deze mensen een hoogdag!
Even weg uit het rusthuis, weg uit de stad...
Dement of niet, gelukkig zijn ze en doet deugd om dit te zien en dit te kunnen en mogen beleven!
Every year we go with our residents in our nursing home one day to the sea, a high day for these people! Get away from the nursing home, away from the city ... Dement or not, they are happy and we are delighted to see this!

3 opmerkingen:

  1. Een hele mooie reeks, geen zielige oudjes maar mensen die zich amuseren en genieten. De rolstoelen met dikke wielen vind ik geweldig, ik wist niet dat dit bestond. P.S Jij bent ook nog altijd heeeel goed bezig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey!
    Dank je! Heb geen zin om zielige oudje weer te geven, dat is niets voor mij. Het vastleggen van de mooie kanten van hun oude dag komt veel te weinig aan bod!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel,wel Kristofke,het is lang geleden dat ik eens naar jouw blog heb gekeken,enne......ik hoor je het denken en je hebt gelijk, ik moest me schamen.
    Wat een prachtige foto's van ons mensen.
    Jij kan er alles in weerleggen in deze foto's.
    Het geluk en genot voor deze mensen die dag aan zee straalt gewoon uit.
    De foto van ons koppelke,SCHITTEREND!!!!!!!!!!!!!!!!!
    En de rolstoelen aan de waren ideaal voor de mensen,wel leuk dat dat bestaat.
    Supervele groeten en dikke knuffel
    Gigi

    BeantwoordenVerwijderen