woensdag 26 januari 2011

Its a Writers World

4 opmerkingen:

  1. Ik volg al een tijdje jouw blog, en ik moet zeggen, ik vind jouw foto's erg mooi. Op één of andere manier weten ze me altijd te verrassen:) Ik vind zwart wit fotografie ook fantastisch om te doen, het zegt zoveel meer dan een kleurenfoto.
    Ik hoop eigenlijk dat ik ooit zo'n mooie foto's kan maken als u, want als beginneling is alles moeilijk :)

    Ik wens je nog veel succes en plezier met fotograferen :)

    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Melissa!
    Dank je wel voor de aardige woorden, doet deugd om ze te lezen!
    Het is zoals je zegt, zwart wit fotografie zegt meer dan kleur maar soms dan ook terug niet. ik kijk zwart wit door de camera. Licht, licht is het belangrijkste voor mij, het is een liefde die ik koester en probeer in mijn beelden te laten inwerken.

    Geef nooit op en blijf kijken, fotograferen wat het is een echte passie.

    Heb je ook een blog of site?

    Groeten, Kristof

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey,

    Ik had een aantal jaren terug een blog, maar deze had ik verwijderd.
    Nu het lijkt me wel een leuk idee om ook wat foto's te delen op een blog, dus ben ik aan de slag gegaan vandaag.
    Er is nog niet zoveel te zien, want ik heb het druk met school.
    Mocht je geïntresseerd zijn ; http://mello-graphy.blogspot.com/

    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen