zondag 8 november 2009

Roma dag 2

Vandaag ben ik terug geweest, geladen met schoenen,een broek,t shirts, een oude jas, pull en wafels ging het met men fiets naar de Roma, was geladen want had dan nog men fototas bij, alle, gemakkelijk is anders maar ik had het beloofd en een paar beelden van gisteren waren ook reeds erbij die ik hen ging geven. Ik werd met open armen ontvangen en ze waren uiterst blij en gelukkig met alles wat ik meehad! Na een lange babbel kwam ik toe aan wat beelden nemen, "Veel" heb ik terug niet genomen, kwestie van de mensen niet te vergeten sloeg ik omeduur met iedereen een babbel ook al was het soms moeilijk doordat we totaal niet dezelfde taal spreken maar we konden ons verstaan en dat is het belangrijkste...
Middag eten was klaar en iedereen kwam erbij, ze boden mij ook een maaltijd aan dat bestond uit aardappelen en kip, vers klaar gemaakt op de rooster, dit afslaan zou oneerbiedig zijn dus at ik met hem mee en legde dan de camera aan de kant, fijn hoe die mensen met elkaar omgaan, daar kunnen ze hier nog iets van leren! Gewoon het feit dat ze met hun bedel geld dan nog eens delen met mij vind ik enorm respectvol van hun, er was nog een fotograaf die zijn klein dochtertje mee had, ze hadden al gegeten en dat meisje kreeg 2euro in haar handen gestopt voor een snoep...
Na het eten was het muziek tijd...

Volgende week woensdag ga ik terug om men vriend Georgy te helpen met het zagen van hout en hopelijk om nog wat beelden te maken...

3 opmerkingen:

  1. Héj,

    Uw Roma reportage beloofd heel sterk te worden .De man met de accordeon ,heel knap ! OOk de close up van de handen enz...
    Zeker verder gaan ! Laat me weten wanneer je precies terug gaat hé ,je zei iets van woe ?

    Groetjes Farida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Man,man,man.....daar heb ik geen woorden voor.Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven,maar het is gewoon DE MAX.Wat deze foto's uitstralen is fenomenaal.Dat is alleen mijnen Kristof die da kan. CHAPEAU!!!!!!!!
    Gigi

    BeantwoordenVerwijderen